reklama

Prebudenie zo zlého sna

Tentokrá spánok stratil svoju moc...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

 Teraz je všetko iné. Konečne po dlhej dobe nečakám na príchod spánku, ktorý ma mal dostať preč z reality, ktorá sa mi vôbec nepáčila.

 Dnes po určitom čase som už zistila,že ak chcem nejako výjsť v ústrety problémom, treba na to odvahu. Ja som ju chvlalabohu našla.Prišla som na to, že život je ako hra, kde si človek sám stanovuje určité pravidlá (nie všetky) a sám pohybuje svojou figúrkou. Je len na ňom ako sa rohodne, krorým smerom sa vydá.

 Mne to trvalo pár mesiacov sa prekonať a vidieť svet z tej lepšej strany. Teraz už nie som sama. Vlastne sem tam som, ale tentoraz je to len preto,lebo sama chcem. Hneď ako by som chcela byť s niekým už viem, kam sa mám obrátiť. Tým myslím moju kamarátku, na ktorú sa môžem so všetkými problémamy obrátiť.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 Trvalo to osem rokov ,kým som zistila,že duša so mnou spriaznená je každý deň blízko mňa. Katka je mojou spolužiačkou už 8 rokov, ale až tento rok sme obe zistili, že si rozumieme a vieme sa porozprávať. Z rozhovorov a stretnutí nakoniec je veľké kamarátstvo.

 Áno, viem, že určité kamarátstva nie sú na celý život,ale dnes sa nad budúcnosťou ani minulosťou až tak nepozastavujem, jednoducho žijem svoj život, snažím sa mať určité ciele a neutápam sa v žiali.

 Povedala som si dosť. Už mi nevadia priateľia mojich rodičov, už som šťastná, ked ich náhodou vidím,lebo viem, že ma majú radi a nechcú sa len tak vtrieť do rodiny.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

 Teraz je svet pekný, aj keď sú tu sem tam nejaké nezhody v ňom,ale predsa len je pekný a dúfam,že ešte chvílku to tak bude....

Monika Cvingerová

Monika Cvingerová

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som človek,ktorý sa snaží aby bol každý šťastný ... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu